Cпілка археологів України

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Нагадуємо про останні дні, коли ще можна зареєструватися на вебінари, які надихнуть вас на продуктивну співпрацю зі ЗМІ.

Археологія у ЗМІ: її коректне висвітлення, подання і розуміння — залежить від нашої участі. Три вебінари проводяться безкоштовно, дякуємо організатору Науково-дослідний центр "Рятівна археологічна служба".

1. «Як налагодити спілкування із медіа». 13 травня. Лекторка — Мирослава Іваник, менеджерка з комунікацій «Рятівної археологічної служби»
Поговоримо про:
• як працюють редакції і що потрібно враховувати
• що таке пресанонси та пресрелізи та як їх писати
• як створювати цікаві інформаційні приводи
• корисні інструменти для роботи піарника
• як не варто говорити з журналістами / писати для журналістів

2. «Анатомія ЗМІ на прикладі радіо та телебачення: як ефективно взаємодіяти з цим живим організмом». 18 травня Лекторка — Ірина Процик, програмна директорка Радіо Перше, викладачка програми Медіакомунікацій УКУ, радниця з комунікацій.
Поговоримо про:
• як влаштовані редакції ЗМІ
• як працюють радіо та телеканали, і як з ними ефективно взаємодіяти (до кого звертатися з інформаційними приводами, а кого краще уникати; як побудувати комфортну комунікацію з медійниками)
• як бути у центрі медійної уваги: основи успішного виступу, візуальні меседжі, особливості мовлення, як тримати увагу публіки і приборкувати страх перед аудиторією

3. «Фотографії для ЗМІ». 20 травня. Лектор — Віталій Грабар, фотожурналіст, співзасновник Фотоагентство LUFA, лектор у Фотокурси агентства LUFA — Photo School
Поговоримо про:
• як ілюструвати зображення для публікації в ЗМІ. Як вибрати чи створити "розповідну" фотографію / відео. Переваги такої фотографії над ілюстративною (стоковою)
• типи фото і відео, які використовуються в медіа
• принципи роботи з фотографією в засобах масової інформації
• важливість сюжету на фото / відео
• найпростіші композиційні прийоми. як за допомогою композиції привернути увагу до об'єктів на фото
• список "заборонених" фотографій.

Для участі просимо заповнити реєстраційну форму: https://docs.google.com/forms/d/1j4M5oai5rALErXEa04xPXxCxeArJ8QQHPTYXafE62tY/edit?usp=sharing

Пошук

Контакти

spilka.arch.ukraine@gmail.com
Ми в соцмережах

Поточний проєкт Спілки

Сплата членських внесків

Корпоративна карта Приватбанку для сплати внесків 4246 0010 6613 5355
Детальніше

Інтернет-ресурси

YouTube-канал "Твоя підпільна гуманітарка"
Цей проєкт не є власне історичним, а розглядає ширше коло гуманітарних питань. Та для тих, хто прагне вивчати історію в ширшому контексті, — неабияка знахідка, адже тут і про розвиток української мови, літератури, культури в найрізноманітніших проявах.

YouTube-канал "Історія без міфів"
Канал розповідає про всі періоди історії та різні спектри питань: політичні, воєнні, економічні, історії міжнародних відносин, мистецтва та спорту, біографії видатних особистостей. Часто запрошують у гості в якості спікерів-експертів із науково-дослідних інститутів, історичних музеїв та університетів, в тому числі "спілчан".

Stratum plus
Архів журналу "Stratum plus".

Германо-слов'янська археологічна експедиція ХНУ ім В.Н. Каразіна
Український пам’яткоохоронний інтернет-ресурс.

YouTube-канал "Локальна історія"
Сам проєкт стартував у 2013 р., а з 2018 р. має низку відеопроєктів про минуле України та світу. Тут ви знайдете багато різних "подкастів" та "списків відтворення" про різні аспекти життя, історії та археології України. На каналі виступають різні дослідники, а також є розділі щодо "усної історії" — свідчення живих очевидців різних подій.

УКУЛЬТУРА / UCULTURE
Платформа для знайомства з українською культурою. Від професійних дослідників культури. Тут розповідають про українську культуру не через перелік дат, імен і фактів, а через історії про людей. Про що вони мріяли, яким був їхній побут, якими цінностями вони керувалися, що їх надихало. І головне, разом шукаємо відповідь на питання — як ці історії впливають на нас і визначають наше сьогодення.

Ви знаходитесь тут: Новини Оголошення Вебінар про роботу зі ЗМІ для членів САУ